måndag 5 januari 2009

de bilderna har gjort med photoshop




hej på er idag ska lägga upp tre bilder som har gjort med photoshop...
e klipper klitorisen i kurdistan det är sjukt
.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/12/28/AR2008122802005.html?hpid=moreheadlines



det är sjukt där de kliper klitorisen i kurdistan det väldigt sjukt jag hatar de som gör så
.
hejsan jag fick kritiska brevet från en kompis och kretiserade min inläggning om det så händer i mellanöstern mot kvinnor och flickorna det är inte kurdiska kultur det är arabiska kultur som klipper klitorisen av flickorna, men det finns sammasak hos turkarna, en del av persiska folket, afganistan och pakistan sånt,,,

Hej Samuel,
Jag uppskatar att du försöker visa kurdika samhällets neggativ sida men jag hoppas att du inte publicerar på svenska utan på kurdiska eftersom svenska myndigheter utnyttjar det för att bli mer aggressiva mot kurderna i sverige.vi kurdiska män är inte ansvariga för samhällets kultur i kurdistan så länge respekterar vi västliga länders varderingar här med tanke på att mer än 90 pro cent av kurdiska män är nationalista och marxista.Massor av neggativa bilder som publicerars i västliga länder om kurderna är antingen mycket överdrivna eller inte stämmer alls.varför?!!!Jag blir mycket misstänktsam när jag läser såna kränkande falska bilder om kurdiska folket.Vinner västliga länder någonting när de beskriver kurderna som vilda och våldsamma? Vi är inte dumma och blir inte lurade av deras reklam om demokrati och mänskliga rättingheter.
När det gäller klitorisen, det är kvinnor som klipper unga flickors klitorisen,inte kurdiska män.Hela processen är en kvinnlig process från ideén till avslutningen,män har ingen inblandning.Män kan inte bedöma om processen är bra eller dålig eftersom män och kvinnor are olika fysiskt.
Jag hoppas att västliga länder tänker på sina egna sociala problem som är mycket allvarligare än våra,och hitta lösningar för sina egna.Sluta med era smutkastningar på andra,sluta med era falska anklagelser på kurderna,sluta,sluta....sluta.Ni vinner ingenting,jag lover.
Med vänliga hälsningar
Haider Hassan(Hamawand)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
varning ni som är under 18 år får inte titta på denna filmen därför att det en våldsam film( islamiska virus)
hur islam vill leda hela världen.. ni som är sjuka och har hjärta problem titta inte på den film fitne anti islam.. det är bara våldsam, blodig och död

---------------------------------------------------------------------------------


کشتن انسانها و کشتن آزادی اصول قرآنی

ویروس اسلامی و کشتن انسانها





<




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar